Let' sing and pray! :)
Wow, super prijs!!! Had nog zo gehoopt SSD tussen de pakjes aan te treffen (stiekem hint gegeven aan zus) maar helaas niets was minder waar!…
Let's sing and pray! :) Goddelijk speelgoed trouwens om mee te nemen naar lan-parties!!!
wanneer op pc?
Done; Metro boxart FTW!!!
BioShock FTW!!!
vetjes!
w00t! Wij willen BioShock 1 Unreal Engine 4 remake!!!
beste Mario Kart tot op heden (nog nooit gespeeld)? kopen we dan zeker en vast! graag nog eens bevestiging door papfles himself!
Gimme please!!! Zou ik óntzettend graag hebben op Nintendo 3DS! Nostalgie enzo! :) Let's sing and pray! :)
Moet er nog tutterke zijn? :p Bij deze nen gelukkigen van mijnentwege!! Dat wordt stevig gaming nachtje inlassen! :)
nostalgie enzo :)
Deze Antec P280 case zou ik ó zó graag winnnen (zie hem zelfs nog liever dan Antec Nineteen Hundred)!!! Zijn strakke design past perfect bij…
Wow! Nóg beter dan OoT? De Kerstman mag het stilletjesaan afkomen!!!
Gimme please! :) Storage capacity urgent needed here!!!
w00t! Zou écht hemelsgeschenk zijn nu ik videokaart upgrade plan! Let's sing and pray! :)
Gimme please! :) Zal ik in elk geval zeker niet terugsturen! :p Van een fantastisch kerstgeschenk gesproken!!!
Gimme please! :) Zou ongelooflijk fantastisch kerstgeschenk zijn!!!
Damn it, waarom heb ik deze fantastische wedstrijd niet gezien als diehard Zelda fanaat zijnde? :'( Ik kan me wel voor het hoofd slaan!
Wanneer zal deze titel hier verkrijgbaar zijn?
en best 3ds title?
Waarom komt deze ook niet naar 3DS?
Dit lijkt mij onwijs gave game! Zou deze titel ook naar 3DS komen? :)
Wij willen BioShock Infinite op Nintendo 3DS!!! Dat zou pas awesome zijn om telekinese enzo in 3D omgezet te zien!!! PS Vita ondersteunt toch geen…
Wanneer compleet nieuwe Mario voor Nintendo 3DS?
Andrew Ryan himself? :p
Er ging toch nog PS Vita - versie komen? Vandaar waarschijnlijk?
Deze gebruiker heeft nog geen blogs geschreven.