the interwebz has won. nu ga ik tenminste overwegen om bij xbox te blijven.
dat is voor het geheugenkaartje + games.
en mijn lijst zou dan weer zuiver uit nintendo games bestaan. trouwens het is hun eigen mening, ze moeten toch geen gamen noemen die hun…
als het retail was geweest stond ik zelf als eerste in de rij. nu voelt het aan als een goedkope verkrachting en alsof het is…
en waar staat dat? er zijn season passen van 40 euro. arcade games gaan zo hoog niet.
ik denk dat ik mezelf de arcade ga zoeken. gaat me minder kosten dan die xbone zever
had die ps3 en 360 in 2015 er niet gestaan ging ik het mss nog geloven. als dat soort games op dat moment nog cross…
ik ga eens kijken hoe lang ze nodig hebben om iets aan te bieden dat ik nog niet heb.
ik kijk niet eens naar E3 als er geen booth babes zijn. had ms hun podium vol babes gezet ik had al lang mijn pre…
f-zero, wave race en 1080. hoe moeilijk kan het zijn
die is al aangekondigd. wie weet is hij nog bezig aan galaxy 3
wie kijkt er eigenlijk naar die excl games. binnen 10 jaar heeft de xbox one 0 gamess en de ps4 1000 games die je kan…
idd service alom bij ms. mocht ook wel. hier is mijn launch console 3x kapot gegaan mijn elite ook 1 keer(kapotte graka dus geen rrod)…
als je het voor anderen verpest neem je hun mp af, niet heel hun console.
dus online cheaters mag je hun console + games afnemen zodat hun gekochte console nutteloos zou zijn? moet wss een nieuw laagtepunt zijn qua internet…
zowat alles wat ze willen doen mag niet
waarom niet? games zijn nu toch ook goedkoper dan vroeger?
E3 2005. van begin tot einde CG trailers waar uiteindelijk niets van waar bleek. stonden ze daar op het podium alsof niemand hen kon raken…
er zijn er de afgelopen 2 jaar 2 uitgekomen. laat ze nu maar even wachten zodat er voldoende aanpassingen kunnen gebeuren
lol 36 eindes. dat is gelijk aan het spelen tot je beu bent en dan de rest op youtube
hoe zou je het anders spelen? dit gaat net zoals new super mario bros zijn. elkaar de put in zitten smijten en er nog eens…
het is inderdaad niet echt de moeite
deze gen niet gevolgd? ze liggen nog altijd gelijk. als je kijkt naar de cijfers uit de US is het gewoon duidelijk dat de markt…
ik heb een wiiu. xbox one komt zeker niet in huis en ps4 mss ooit. dunno hoe het komt maar ik lig niet echt meer…
als je annoyed gamer moet geloven zijn de cijfers in de us 8 vs 1 voor de ps4. dat is het xbox land bij uitstek.…
wat ze hebben getoond op E3 was deftig en de meeste zien er goed uit. de weg die ze echter nemen met hun console is…
de US is een xbox land. heb je al eens de pers daar gezien en de reactie erop? heb je E3 gezien en de pers…
als je 5 maanden voor de release weet dat je tekorten gaat hebben kun je mss beter de productie wat opdrijven ipv nog meer mensen…
RIP freddy de draak
zelfs een persoon die altijd zever in pakskes verkoopt zegt al terecht dat ze verkeerd bezig zijn. je kan hem dan nog geen ongelijk geven…
Deze gebruiker heeft nog geen blogs geschreven.