Ga zeker de trial eens een kans geven.
Heb ook veel plezier gehad met Kameo, spijtig dat Kameo 2 naar de prullenmand is gevlogen. Conker heb ik spijtig genoeg nooit kunnen spelen wegens…
Had ook liever een Gran Turismo gezien voor de Vita.
LEGO Breaking Bad! Daar zou ik nog eens naar uitkijken.
Somebody put this puppy down.
OMG, I just came!
Ik heb de trial gespeeld, maar ik ben nog niet zeker of ik het me gaan aanschaffen. Is het de moeite om te kopen?
1000 uur Skyrim? Speel jij nog iets anders?
EINDELIJK!!! Ik denk wel niet dat we gameplay gaan zien.
Ik ging het eerst voor de Xbox 360 halen, maar nu twijfel ik om het toch voor de PS3 te kopen. Zou dit de moeite…
Nu hopen dat ze het origineel ook eer aandoen.
Voor mij blijft de eerste Saints Row de beste. Had heel veel sfeer en vanaf de tweede ging het voor mij naar beneden. Je kan…
Heb het spel nog nooit gespeeld, maar gaat de besturing wel goed zijn op een console? En komt er geen 360-versie?
Voor mij is GTA V een insta buy, Saints Row koop ik als het zakt naar €30 (misschien wel als het maar €20 staat) .
Ik zou het wel leuker vinden moest dit een apart verhaal worden voor de Vita. Als ik kan kiezen tussen het spel op console te…
Ik ben niet echt een Monopolyfan, maar dit zou ik kopen.
Ik loop er nu ook niet echt wild van (de eerste blijft voor mij de beste). Ben ook benieuwd hoe de verkoop zal zijn, want…
Het is te hopen dat het goed is, want door de dikke laag stof vind ik mijn Vita niet meer!
Op gametrailers.com staat er een gameplayvideo met tips hoe je het befaamde stuk kan door geraken.
Dit is nostalgie! Ik heb dit spel vanaf de eerste dag gekocht (22/06/2005) en vanaf die dag was ik direct verkocht. De bossfights deden me…
Als er iemand een tip wilt voor een geschikte cadeau voor mijn verjaardag...
Ik hoop echt dat dit iets gaat worden, want Uncharted is een beetje eenzaam op mijn Vita.
Waarom geen Ghostbusters 2: The Video Game?
Ik zou ook wat meer online moeten spelen. Ik heb het maar 1 maal online gespeeld en heb me toch goed geamuseerd. Maar na de…
Ze heeft ook al wat tijd gehad om er voor te sparen.
Fantastische console en games. Echt een einde van een tijdperk. Goeie herinneringen aan de PS2 periode (vrienden, games, mijn schoolperiode, mijn hogeschoolperiode...), fantastische jaren. You…
Dat er maar snel een Timesplitters 4 komt. IT'S TIME TO SPLIT!!!
Daarom was 'Bulletstorm' voor mij een enorme verademing, met dat spel heb ik me enorm kunnen uitleven.
Dringend 1 & 2 nog uitspelen!!!
Deze gebruiker heeft nog geen blogs geschreven.