Minecraft naar Xbox 360 zei me niks dus die vergelijking maakt me niet bepaald warm :)
Goh, nen Nvidia in mn PC en ne AMD in mn PS4 ik ga er nie wakker van liggen :)
Met de engine van Far Cry 3 en de gameplay van Mandate of Heaven? :) Hoewel de kans groter is dat het een F2P browsergame…
Dat ze er de eerste dan ook bijgooien :)
Aan de juiste prijs haal ik deze wel in huis :)
Hoop dan op een perfect huwelijk tussen Fight Night, UFC en WWE... Dus goeie graphics, beter vechtsysteem en alles overgoten met het typische WWE sfeertje…
Zouden dit beter naar de Vita en PS3 brengen... :(
Zal hem dan in de Winter Sale van Steam kopen :)
Ze vermelden ook zelf de titel Mass Effect 4 ook niet, en Star Wars blijft ook Star Wars heten met of zonder Luke Skywalker en…
Roep dan ook op tot een verbod op drinken, en het schrijven van een manifest :p
De x360 is toch ook iets ouder dan de PS3, dus lijkt me niet geheel onlogisch dat die eerst komt.
Ik probeer mijn tijd te balanceren tussen Dishonored, Guild Wars 2, Torchlight 2, Borderlands 2 en XCom Enemy Unknown... Dus er komt zeker wat goed…
Laat maar komen, het mindere deel 2 bedekken we met de mantel der liefde als deze goed is :)
Patch meteen uw recente releases ook... :)
Die trailer voelt aan als een grap...
Nu Heroes of Might & Magic F2P gaat is er gelukkig nog Kings's Bounty!
Hopelijk ook nog "echte" versies want AOE en Settlers bieden toch lang niet hetzelfde als de vroegere titels...
Had hier al op gehoopt, cross play verantwoord ook cross buy
Ik hoop dat deze goed verkoopt, ik kijk er alvast ontzettend naar uit... En mogelijk hangt deze zijn verkoop ook vast aan het feit of…
Als dat waar is dan is dit een goede zaak voor de Vita en komen er mss nog wat third-party developers over de brug
Ik blijf ontzettend uitkijken naar deze game, en multiplayer is voor mij compleet overbodig...
En is dat masker kwaliteit, of zoals de Batarang bij de Arkham Asylum CE pure rommel? :)
Borderlands had als redelijk onbekende titel (en niche game + nieuwe IP) toch hoge verkoopcijfers?
Hoop nog steeds op een echte next-gen Monster Hunter op PS3/X360... Of op Vita mag ook :)
Heb deze al een tijdje pre-ordered. Gaat weer heel wat uren opslorpen :)
Ik heb genoten van de singleplayer van SWTOR :p Maar qua MMORPG hebben ze veel steken laten vallen. Ach, ze hadden beter KOTOR 3 gemaakt…
Zou de aankoop het volledig waard maken :)
Heb hem nog ergens liggen op CD voor de PC :) De bigbox zal ook nog ergens rondzwerven, aaah nostalgie
Amazon.co.uk -> £12.99 als de prijs wat kan helpen om mensen te motiveren om het aan te kopen :)
Kijk er al naar uit!
Deze gebruiker heeft nog geen blogs geschreven.