Ik was aan het zoeken naar een goed 120hz scherm. Zou fantastisch zijn als ik hem zou hebben :p
Vind ik geen goed nieuws.
Surf, Fly, Dive, Waterfall :p
Was al in de 3de Pokemon Ranger, je kon op Raikou rondlopen.
Battlefront was een Battlefield kloon...
De gecensureerde versie lijkt zelfs erger...
Zat er niet ver van, jammer.
miljaarde
Al zoveel gehoord over Baldur's Gate en Icewind Dale, Neverwinter NIghts... Ik wou dat ik ze al eerder had gespeeld.
Er zijn geruchten dat het een vrouwelijke Mewtwo is.
Schitterende deal als je het mij vraagt. Jammergenoeg nog geen enkele game ervan gespeeld.
Mijne ook maar EA is hen serieus aan het verprutsen
Dus jij betaald €10 extra voor 'Bonuscontent' waarvan je de inhoud niet eens kent? En Premium zit daar NIET bij.
Supreme Commander + uitbreiding in sale op Steam, €3.74
Ik wacht tot de game gebundeld wordt met Premium voor een mooie prijs.
Hopelijk is ie minstens even goed als de vorige 2
Ik zie meer en meer PS Vita titels opduiken, goeie evolutie :p
Nice!
Wait, als ik de game nu koop krijg ik dan 2 voor de prijs van 1? Of moest ie voor 18 maart geregistreerd zijn?
Ik vind het veel te vroeg. Ik ben een grote BF fan en ik zie de serie niet graag achteruitgaan.
or not to bad, that is the question
Battlefield 2142 was een van de beste Battlefields voor mij. Grafisch, de muziek, Titan mode, leuke guns,... Echt mooie tijden mee gehad en zelfs een…
beenhard
Je kunt nu ook je keys ingeven in steam om erop te gebruiken. Je moet de game dan wel opnieuw downloaden en installeren (van Canyon…
Kheb al veel FF7 reacties gezien op deze game :p
Iedereen is gewoon blij omdat het veel meer is dan de PS3. Die had 256MB RAM en 256MB VRAM. Vooral gamedevs zullen daar content mee…
En Blaffie
Een paar dagen geleden FlatOut uitgespeeld en nu bezig met Ultimate Carnage. FlatOut 1 is beter. Gelukkig gaat de reeks terug naar BugBear want FlatOut…
Haha Rex en Rufus xD
Zou nog een goeie Douwe Egberts reclame zijn.
Deze gebruiker heeft nog geen blogs geschreven.