En morgen een andere post (door al de haat) dat hij het zo niet bedoelde :')
Mario Kart :D
Kwaliteit en kwantiteit maken toch niet meer uit in deze tijd of zit ik nu zo verkeerd? :') Verkoopcijfers is het enige dat boeit (in…
Gelukzak :p IV kan je beter skippen imo, mist teveel geweldige features die SA wel had. Betere graphics en slechtere gameplay = gta IV samengevat…
We zullen maar zwijgen over games die problemen geven/trager zijn met SSD zeker? :') Heb het getest maar heb er snel terug een gewone ingestoke,…
Maar je krijgt geen kaart om het uit te spelen. Zoals ik zei: idlen is al genoeg... "Many games have achievements that are grindy or…
Waarom zouden ze dat in vredesnaam plots doen? Die trading cards werken zoals TF2 items, gewoon idlen is al genoeg. Ik heb al 1 kaartje…
Maakt niets uit of er 10 euro op staat of 400 MSP (voorbeeld, ik moet niets weten van die crap dus de cijfers zullen niet…
Dashboard view voor alle wagens? (Of hebben ze dat in de 5 nog geadd met een patch?)
Hij zegt het zelf: een geweldige uitgever hebben.. + what @tomba said De meeste kickstarters zijn mannen die nog een part time job nodig hebben…
En een supercomputer kan dat wel met 1 grafische kaart? Uw comment slaagt op nix, of ik begrijp u niet goed. :p Anyhow een supercomputer…
De PSN hack kan je ergens 'goed' noemen. Anders hadden we het nooit geweten hoe outdated hun software wel niet was en hoe onveilig ze…
Wat een teleurstelling. Ik dacht dat hij er eindelijk was :( Dat er een Alpha ging komen wisten we 9 dagen geleden al en nu…
Vooral Brutal Legend zou geweldig zijn, daar wil ik er wel een tweede van :o
Neen, altijd online helpt geen zak er tegen. Piraten blijven nog steeds hun gangetje gaan, met of zonder zo'n verplichte brol.
Alé dan hebben die mannen van EA ook niet veel hoop in de komende Star Wars games, dat belooft :p
Een goed talentsysteem slechter maken is geen vernieuwing die we willen dus hoe spreek ik me tegen? We zullen maar zwijgen hoe ze constant dezelfde…
Zeer goede port imo. Ook al haat ik touch controls, het valt goed mee met deze imo. Kan me wel voorstellen dat het op een…
Om deftig te gamen op zo'n resolutie heb je er wel meer dan 1 nodig :p
Om deftig te gamen op zo'n resolutie heb je er wel meer nodig :p
schermen* :D Das pas HD gamen, fuck 1080p. Wil niet weten hoeveel gpu's die heeft steken :p
Was te denken dat een fan het moest gaan verdedigen :p Ze steken er zelfs teveel tijd in waardoor ze het verkloten, niemand wou die…
Als je hun bezig hoort hebben ze zelfs geen idee hoe deftig in contact te komen met Nintendo :p Anyhow in dit geval spreken we…
Komt er van als je uw spel belachelijk slecht balanceert (al ben ik al gestopt sinds begin 2012 dus wie weet is het eindelijk deftig).…
Tis maar EA, no loss :p
Lol idd, op kickstarter zijn er ook al een aantal die zeer content zijn van Nintendo. Zelfs mannen die nog nooit een spel hebben uitgebracht…
Horse armor, schandalig! Oh juist, dat dateert al van lang geleden. :p
sinds CoD :p
Dat ze de CoD toer opgingen was toch al lang duidelijk? Metroachtige zaken (+ shitty overpriced mappacks) :p
Deze gebruiker heeft nog geen blogs geschreven.