duhh xD
net ssx gehaald dus ben nog wel even zoet, niets voor mij dus deze week.
true.
straks gaan ze daar in de USA gezond voedsel nog extra belasten omdat het slecht is voor de fastfood industrie o.O
Nu zeggen mensen dat ze het niet begrijpen dat iemand zo ver zal gaan voor iets virtueels maar de 'partyhat' bijvoorbeeld op rs kan in…
tziet er zo simpel uit, met een stokje slingeren. maar het is zo mooi :''''''''D
nice.. O.o
ik zat eigenlijk op de reactie te wachten: aan je gedrag te zien, kon uw papa nog nieteens sperma kweken toen ik nog een spermacel…
geen bf3 dan maar skyrim
battlefield omdatik skyrim morgen pas krijg :P
oh yeah mawfackah!!!
de VS
Waren alle wedstrijden maar zo makkelijk :(
2e authentication key, dan heb je ook meteen een 2e account nodig en ten slot moet de key ook echt noord amerikaans only zijn en…
enemy hax spotted.
mehh, veel te groot voor mij, doe mij maar een setje deftige oortjes ^^
sennheiser cx400 ii oortjes :D fuck de kerstman!!
bende gij ook ene nederlander? :D dan zou je moeten weten dat amsterdam het verboden land is. :P en @davemoorthamer het is idd spijtig dat…
Instant-buy!
Mocht het niet in europa mogelijk zijn zal anonymous zijn neus er wel weer insteken.
Dat carrierIQ niet alles opslaat van de iphone betekent het niet dat apple dat zelf niet doet
"ook kan je volgen van je vrienden uitspoken" ?!?
P.s. Is die vrouw in da filmpje niet dezelfde die eerder ook zon filmpje had gemaakt over games voor vrouwen dat jullie hebben gepost?
Ik heb die film hier nog in de kast liggen :')
amg!!!!!! je maakt het alleen maar erger.... zeg dan op z'n minst den haag of rotterdam.....
nederland wordt gediscrimineerd :(
@bluesmiley non-skill CoD way? ik heb uren gewerkt om een IRNV op mijne m249 te krijgen en ben daar idd gewend aan geraakt. het is…
Deze gebruiker heeft nog geen blogs geschreven.