Zal hem waarschijnlijk wel zien, maar zeker niet in de cinema. Design is inderdaad wel veel beter.
Underground hoop ik echt op. En terug beginnen met een normale ongetunde auto waar je zelf een beest van kan maken...Hoop doet leven :)
Jup, heb er ergens nog twee liggen voor pc.
Yes inderdaad! Wou die sowieso al proberen en PES is niets voor mij. Positief ^^
Inderdaad, heb vooral interesse in de SP. Lijkt mij ook veel interessanter dan een MP.
Jup inderdaad. Had ook wat schrik na de allereerste foto's, maar ziet er goed uit. Het gaat sowieso over wat er voor de games is…
@Jay ;) Ga ik wel eens proberen als hij op ps4 komt.
Ik vermoed dat er wel iets achter zal zitten. Iron Maiden is niet echt de groep die overal geld wilt uit slaan met dwaze rechtzaken.…
Eindelijk eens een beetje deftig nieuws van ginder.
In de early internet days massas :p Nu gelukkig niet meer.
Wel ik heb nu Netflix en geen kabel tv (waarom zou je ook nog als je bijna alles online kan kijken), maar ik mis nog…
Ik duim mijn vingers en tenen er af! Echt zin in nog eens een deftige Star Wars game...
Jup, tijd... paar uur meer op mijn dag en ik kom al veel verder... Ik heb een backlog waar ik nooit door ga geraken vrees…
hmm merci voor de tip. Elder scrolls eens testen dan :)
Ah cool. Ben nog opzoek naar een goed nieuw game voor op mijn gsm. In het oog houden.
Eh? O_o
Een beetje raar om niets van bloed te zien...
Niemand die zegt dat je enkel de Division moet spelen eh in die kamer ;-)
All the way volgende week in Ninove ^^ (niemand is perfect eh ;) )
Ah please eindelijk nog eens een goeie starwars game... Hopen kan geen kwaad eh...
Ga ik volgen
(Nog) niet. tijd, tijd, tijd... Misschien later dit jaar een kans geven want ik hoor wel veel positieve dingen in mijn omgeving.
Denk wel dat dit (buiten promotie van de game natuurlijk) ook wel is om te kijken welke feedback ze krijgen en als die positief is…
Als ik al één van de nieuwe binnenhaal (budget of via kameraad) speel ik enkel de SP en daarna vlieg het er af. MP zegt…
Zal wss deze halen ipv division2. Niet echt overtuigd na de beta...
Thnx 4gamers! Ik ben binnen, vanavond eens testen.
@Jay ;)
Hmm interessant... Misschien toch nog eens de eerste verder uitspelen :)
Laat zeker weten hoe het was. Ben benieuwd naar deze.
Idem, match making gaat vlot bij mij (ps4), max minuut wachten meestal zo lang niet. Amuseer mij er wel mee.
Deze gebruiker heeft nog geen blogs geschreven.