Tis ni dat ze tegenwoordig nog zo hard verschillen.
van mij
Zoals gw2 dan, 1*kopen en dan alles kunnen spelen (except expansions), als dat het geval is haal ik hem wel in huis :p
nieuw ras pwease, maakt zelfs niet uit welke van de 3 grote.
hooray bedankt voor het spel ^^
en ondertussen al gesneuveld onder den bureaustoel zijn echte killers voor de draden :/
ik ken het, 5/15 enzo :blush:
pot verwijt de ketel dat die zwart ziet hé.
zeker dat, minder schoolwerk zou helpen though :p gij?
zielig eigenlijk hoe bekrompen mensen zelfs hierover zijn gewoon omdat ze de partij/persoon niet kunnen luchten. Be happy for the person en bekritiseer ze op…
Inderdaad, het F2P maken er van zorgt ervoor dat ik ook wel wat getemperd ben in mijn enthousiasme. Zeker als je kijkt naar hoe het…
en komende van cell wil dat iets zeggen!
free pc game, who am I to complain.
Hooray!
auw :(
@papfles, moet je nog altijd aan elke qui hebben deelgenomen? + de helft is nog altijd een serieuze uitdaging ze :s kzou zeggen schiftingsvraag nog…
India, iig mijn ervaring ermee toch.
India, iig mijn erv
Of omgekeerd wat niet de eerste keer zou zijn dat gw2 bron van inspiratie is doordat mensen die daar werkten nu bij lol werken (en…
abominabel slecht, ik denk dat ik nu al enige kans op winst kan uitsluiten xP
jawatte wat een failz xP
blauw duh.
Tuurlijk die mannen denken aan onze gezondheid :p
Zeker nadat mijn vorige versie weigerde te werken (door DRM nota bene) en de customer support die me van het kastje naar de muur stuurde…
Ik denk weer veel te goed over die 2 :(
Vely nice, kzal nogis meedoen (en op men bek gaan)
Dit noemen ze fanboyism op zen best ;) Je moet gewoon kijken naar het publiek van die votes, grotendeels mensen die veel tijd op de…
Deze gebruiker heeft nog geen blogs geschreven.